LOVE AFFAIRS

LOVE AFFAIRS

Saturday, 19 April 2014

I GLAMOUR U OLLSSS

Betul kann?? I glamer uuu...


 
Assalamualaikum..

Haaa.. Awal-awal dah highlight gambar kat atas tu.. hahaha.. tak kisahla orang nak kata I gila glamer ke ape ke.. Ko hade?? hahaha..

Actually, bukanla nak bangga sangat tapi bangga jugakla.. hehehe.. pening kepala orang nak paham.. Ni namanye rezeki datang bergolek, siapa sangka dapat peluang masuk suratkhabar, besar pulak tu gambarnya.. Tapi tu la, nama pulak salah.. Takpela, takkan nak saman pulak ye tak? kang lagi orang kata perasan macam bagus plak.. hahaha..

Satu komen, wartawan ni memang hebat bahasa melayu dia kan?? mesti dapat A+++. Kenapa saya berkata sedemikian?? sebabnya, ada beberapa statement dalam tu, saya tak cakap pun.. tapi biasalah, nak menyedapkan cerita agaknya.. Barula tau perasaan artis bila statement ditokok tambah.. hahaha.. perasan artis lagi.. okla bai.. 

p/s : Ini lah hikmahnya, membantu suami di booth beliau dengan seikhlas hati.. Caiyookk abang..