LOVE AFFAIRS

LOVE AFFAIRS

Sunday 1 June 2014

ALFATIHAH - DARIPADANYA KITA DATANG DAN KEPADANYA KITA KEMBALI

Assalamualaikum Wbt & Hi Guys..

Tanggal 30 Mei 2014 (Jumaat), lebih kurang jam 6.40 pagi, nenek kesayangan saya telah kembali ke rahmatullah. Satu-satunya nenek yang sangat baik dan sporting dengan cucu-cucunya. Saya adalah antara cucu yang amat rapat dengannya. 


Flashback - 17 Ogos 2013


Hari ini dah masuk 3 hari pemergian allahyarhamah, terasa beliau masih ada di sekeliling saya. Sesungguhnya, saya sangat rindukan allahyarhamah..

Teringat bila celebrate birthday family members pada bulan Mei di Senibong. Itulah kali terakhir keluar celebrate ramai-ramai dengan family.



Birthday Celebration - 24 Mei 2014
Antara memori yang sempat dirakamkan, sayu hati ini bila melihat senyuman atok, tak dapat la kakngah nak tengok senyuman tu lagi lepas ni.. Hanya doa, Alfatihah dan Yassin yang dapat kakngah kirimkan.. Semoga atok tenang dan damai di sisi Nya..


"Ya Allah, Ya Tuhanku.. Kau ampunkanlah dosa nendaku - Kamsiah binti Ta'am.. Kau permudahkanlah segala urusannya.. Kau terimalah segala amalannya.. Kau peliharalah dia dari seksa dan azab kubur.. Kau jauhkanlah dia dari Api NerakaMu Ya Allah.. Kau tempatkanlah nendaku di tempat tertinggi di sisiMu.. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku bermohon.. Dan sesungguhnya Kau Maha Pengasih lagi Maha Pengampun.. Aminnn...."

No comments:

Post a Comment