LOVE AFFAIRS

LOVE AFFAIRS

Sunday 11 May 2014

SAYA LULUSS!!! YEEHAAAA!!!

Last April (8, 9 dan 10 April 2014), saya telah ambil peperiksaan perkhidmatan bagi tujuan pengesahan jawatan. Masa tu memang nervous giler, maklumla dah lama tak exam kan?? Menakutkan je nama EXAM tu.. Padahal takde ape-ape pun.. hahaha.. Paper yang saya ambil ada 3 which is:
  1.  Kertas 1 - Pengurusan Universiti & Perlembagaan Malaysia
  2.  Kertas 2 - Syarat Perkhidmatan
  3.  Kertas 3 - Peraturan Kewangan
Untuk makluman, ketiga-tiga paper tu bukan jenis exam open book ye especially untuk Pegawai Pengurusan dan Profesional..
Hari ini (11 Mei 2014) dah tau keputusannya..

Alhamdulillah... Sukacita dimaklumkan bahawa saya telah lulus dengan cemerlang (lulus dengan cemerlang tu tambahan dari saya -  just to reward myself).. Status final dia cuma LULUS je.. Lulus Ketiga-tiga paper okkk..... Hehehehe...

Thanx to all who prays for me.. Really appreciate it!! Chow......

p/s : Please keep on pray for me ye. TQVM.

No comments:

Post a Comment